http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

30 May, 2009

Today!

arini aku bangun lambat giler larh x der larh lambat sngt dlm kul 1 lebih tapi aku sembahyang subuh korang ?..nieyh sebab aku tido kul 3 lebih semalam..

lepas aku sedar diri atau bangun .. aku trus menuju ke dapur lapar katakan..lepastuh reko tepon aku..dye ajak aku pegi medan..tapi memandangkan aku ngah pokai aku tolak ajakn dye tuh tapi dye ckp x per dye support so nk wat camner rezeki jgn ditolak..

so lets begin our story TODAY . lepas aku mandi n sembahyang zuhur aku pown gerak la pegi umah shafiq .. sebab aku kena ader teman untuk pegi ..lagipun dye nk pegi jugak..so kita tunggu laa reko n amad msg sebab nk pegi satu bas..

lepas dh msg aku pon menahan laa bas yg berwarna oren .. tahniah nadi putra korang dh maju..lepas dh tiba medan kiteorang pown makan2 la..sebab reko blanja aku , aku kena mintak mkanan yg murah jerr laa .. aku jenis baek hati..lepas abis makan pown kiteorang gerak laa tunggu bas nk pegi umah reko..masa dlm perjalan nk tunggu bas ader 2 orng abng nieyh tanya kiteorang..

dialog kiteorang:

Abang A:dek nk pegi tasik naik bas aper yer..?

Shafiq:owhh kena naik bas 401 tapi kena tunggu kt belah sana ..

Abang B:owhh trima kaseh yerr..

lepas kiteorang tunggu kt bas kt blah sana..phm2 jer la..pas tuh bas 300 dtng..abng2 tuhh tengok kiteorang..

Abang A:bas nieyh pegi x ?

Amad:entah lahh bang cuba tanya driver dye..

pastuh abng2 tuh pown tanya laa driver tuh pastuh..abng tuh pandang slack jer kt kiteorang..

Amad:aper driver tuh ckp bang?

Abang B:nk pegi tasik kena tunggu bas kt blah sana..

kiteorang dengan malunya buat cover tunjuk2 arah..tapi memang btul larh kalo tunggu blah sana pegi p.sentral..pastuh..

Kiteorang suma:sorry taw abng..

Abang2 tuh:x per .. x per..

lepastuh bas 401 muncul so kiteorang trus naek takut abng tuh tension ngan kiteorang baek kiteorang blah dulu..

tibalah rumah reko ..

kt rumah reko kiteorang buat macam sebab x der keje..x yah taw larh kiteorang buat aper..

lepas kul 5 kiteorang gerak laa pdng futsal kt depan petronas tuh..

perghh punya lahh penat main..walaupun shafiq n aku x slalu main kt situ tapi okeyh laa ader fight arr..haha..

lepastuh shafiq n aku pown gerak laa dari futsal tuh sebab dh pukul 6 lebih..kiteorang jln kaki jerr balek rumah..



*thnx reko support aku*