http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

29 May, 2009

Freedom!

yeahh arini exam abis .. this is freedom for me..sudah berapa lama aku berhempas pulas study..study laa sangat..

exam aku susah giler larhh buntu aku dibuatnya..akibat nieyh mid year exam aku harus kena score result aku sebab nnti parents nk amik result kalo result aku truk aku kena sebat..

oleh sebab aku x study n tertinggal banyak topik masa aku demam arituh , its very hard for me to score..oleh sebab itu aku terpaksa meniru .. terpaksa bukan aku nk okeyh .. fahami aku!

BM:first exam aku.. aku ingat x nk tiru .. tapi yg pasal novel tuh aku x baca plak so aku tiru sikit jerr waktu nieyh..tapi bm nieyh aku rasa aku x leyh score sebab karangan yg aku suka buat x kluar plak arituh ..

BI:yeahh bi nieyh aku suka giler sebab karangan kesukaan aku kluar waktu arituh..idea aku melimpah sampai lima minit lagi cikgu umumkan bergigil tangan aku..

SIVIK:sivik paling senang..sebab aku ader sivik dan kewarnegaraan korang ader ker?..haha..nieyh exam pertama dn terakhir aku x tiru..

MATHEMATIC:math kali nieyh susah abes..x dpt laa aku kekalkan kedudukan aku kedua tertinggi dlm klas exam bulan 3 arituh..

PERDAGANGAN:susah gilerr kertas 2 dye..essei dh lah aku x reti buat..so yg nieyh senang citer aku bnyk tiru..

P.ISLAM:yg nieyh senang laa jugak .. tapi tulisan rumi yg kena jawikan tuh banyak sangat dh lah aku x reti nk tulis jawi..pengakuan aku nieyh..

SCIENCE:kertas science nieyh buat aku gilerr..aku asyik garu kpala jerr waktu nieyh..aku tunggu line clear tiru laa keje aku..susah gilerr dh terpaksa..

P.SENI:kertas satu senang sebab dye kluar pasal bab form 1 n form 2 n 3..kertas 2 plak lukisan aku amat x cantik sangat larhh..

EKONOMI:sama jerr cam perdangan essei dye buat aku tension..cam biaserlah..tiru tapi x bnyk aku buat sendiri gak..

PJK:susah siot .. tuh laa x study ingatkan senang..skali bukak kertas perghh x yah ckp la..

Tassawur Islam:okeyh laa gak kertas nieyh .. sebab aku study sikit..

SEJARAH:wuhh kertas satu dye pown dh susah..kertas dua plak muncul..essei sejarah aku buat okeyh laa gak..

akhirnya freedom ..exam tlah abis..cuti plak memanggil..tapi memang aku x puas ati laa..asal nk bagi homework plak orng nk bercuti pown x boleyh kedekut punya skolah..