http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

31 May, 2009

Second Day Of Holiday!



















Ceriakan Gambar2 di atas .. haha..


so lets begin our second day of holiday story..pada malam semalam diorang ajak aku dtng kenduri kahwen abng fared..nk buat camnerkan aku kena dtng arr gak .. lama gak x jumpa member 16..



so aku bila dh siap2 suma aku pown naek laa bas gi medan presint 16 sebab nk berkumpul kt sana biar senang gerak sekali..lepas suma dh kumpul kiteorang gerak laa tunggu bas nk gi presint 2 sebab abng kawan aku tuh kawen kt presint 2..


lepas tiba kt sana kiteorang pown gerak laa masuk bangunan tuh ntah aku luper nama bangunan tuh aper..biler kiteorang datang bapak si fared tuh dh tunggu kt luar pintu dewan tuh..bukan sebarang dewan aww nieyh kt dewan depan istana kehakiman ..kietorang sega plak nk masuk sebab tetamu yg laen x dtng agi..takut orng ckp dtng awal nk makan jerr..

so kiteorng tunggu laa kt krusi tuh lepak2 dulu..lepas dh ramai orng datang kiteorng pown masuk laa x saba nk makan katakan..lepas dh mencekik makanan orng kiteorang tunggu jerla sampai pengantin tuh kluar x baguz plak kluar tapi x tengok pengantin kan..sudah brapa lama menunggu sambil menambah makanan pengantin yg kiteorang suma tunggu pown kluar lahh..perghh bergaya abes baii..laki dye ensem bini dye cantek bagai pinang dibelah dua..congrats!


lepas tuh kiteorang pown gerak laa berjalan2 sebab Wan,zharif,aziz n shahmi nk pegi alam..so yg tinggal aderlah:

Aku
Aiman
Naqib
Muzammil
Epoi


kiteorang pown round2 laa kt presint 2 tuh ngan berjalan kaki..letih gilerr..mula2 kite jln2 snap2 picture pastuh pegi kt monumen alaf baru then buat laa kejer giler kiteorang..


lepas dh penat gilerr kiteorang pown bercadang nk pegi rumah naqib so gerak laa pegi tunggu bas pergh punya lama tunggu bas kt presint 2 dh lah letih haus plak tuh cam nk pengsan jer..tapi nk wat camner kena relax jer laa tunggu sampai bas dtng..


agak2 20 minit lebih menunggu bas akhirnya muncullah juga bas yg kiteorang tunggu2..perghh happy gilerr jumpa bas..kejakonan terserlah..


tiba jerr kt rumah naqib aper lagi telan air laa brapa botol ntah kiteorang telan..letih siot..pastuh kt rumah naqib kiteorang dh x der keje so ader yg maen komputer ader yg tengok tv ader yg maen ngan kucing n ader yg tido..


lepas pukul 5 lebih kiteorang gerak laa dari rumah naqib tuh..aku nk balek yg lagi 3 orang tuh nk pegi 15 nk hisap shisha aperlah korang nieyh..


so thats how the story about my second day of holiday..