http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

03 June, 2009

Enjoy!

2 jun-3 jun2009 sekejap jerr tapi enjoy habes laa..

gambar2 dibawah membuktikan aku pegi sana haha:






dhh abes gamba ader banyak lagi malas aku nk upload.

so lets begin my story about going to melaka with my family..

lepas dh siap2 kiteorang pown berlepas laa naek kereta pegi sana aku kena duduk depan nk tunjuk jalan padahal aku tido jerr kt depan haha..bapak aku dh pegi sana sejak pagi lagi so aku ditugaskan oleh bapak aku supaya tunjuk jalan laa kt mak aku tuh..

dlm perjalanan aku tido jerr haha letih katakan buat rawatan mata semalam kul baper ntah tido..masa tiba kt tol ayer keroh aku pown terjaga laa sebab mak aku nk bayar duit tol..lepas dh bayar tol aku pon tunjukkan laa jalan kerr puteri resort penah pegi ?..so lepas dh parking keter n angkat2 barang mak aku pown trus gi check in hotel sebab bapak aku x check in lagi dye suh mak aku yg check in kan..

lepas dh check in trus laa naek bilik agak besar jugak bilik .. aku masuk2 trus nampak sofa yg berwarna putih aku trus baring nk tido tapi x trasa plak nk tido sebab dh tido lama kt keter tadi..so yg laen tido aku tengok tv jerr laa dh x der kejer lain..dlm2 kul 5 kiteorang gerak laa swimming pool kt bawah tuh sebab adek2 aku suma tringin nk mandi yerlaa lama x mandi kolam renang katakan..so aku pown ikut laa pegi skali..

lepas dh mandi2 suma naek balek laa ker bilik .. lepas dh siap2 suma aku pown solat laa jamak qasar phm2 sendiri laa..lepas dh jamak tuh aku pown terlentok kt katil yg agak besar tuh pastuh trus tertido sampai kul 9 family aku yg laen pegi kluar sebab nk makan malam selamat diorang balek ader belikan aku makanan kalo tidak kebuluran la aku..

keeseokan harinya check out laa dari resort tuh sementara tunggu bapak aku habis meeting mak aku pown bawak gi makan MCD jap lepas dh makan bapak aku pown call ckp kt mana skng .. so x lama kejap tuh bapak aku pown datng jugak..lepas bapak aku dh datang bapak aku bawak laa kreta mak aku tuh ngan suma orang ikut kreta bapak aku tinggal kt situ jerr..

first kiteorang gi naek eye on malaysia x der laa tinggi mana yg aku jangkakan pastuh pusing 5 kali jerr buat abes duit bapak aku jerr..haha..lepas tuh gi round2 melaka beli2 blah , jln2 pastuh kiteorang naek menara taming sari perghh tinggi baii benda alah tuh macam naik space shot kt genting jerr..sampai kt atas menara tuh dye pusing2 jerr sebab nk bagi kita tengok melaka dari atas..

lepas dh penat jalan2 kiteorang pown pegi laa balek ..

ends of the story about going to melaka with my family =)