http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

25 April, 2009

Hari Minda Usahawan p11(1)

Wahh arinieyh hari minda ushawan kt skolah aku .. pagi2 lagi tadi aku dh gerak pegi umah shafiq sebab nk bawak tv aku yg aku antar semalam ke skolah ..

masa jumpa shafiq .. ader laa pulak 2 ekor wonderpets malaysia yg aku terjumpa iaitu Aina A.k.A Hamster n Farhana A.k.A itik .. menyemak btul diorang ..haha =P

lepastuh kiteorang pown gerak laa nk tunggu reko sebab reko larh yg akan tologn bawak tv kiteorang ke skolah dengan menaiki kete dye..

masa dlm kete tuh giler sempit larh..Mak ngan bapak reko duk depan ..

yg duk blakang ader 4 orang iaitu:

Fizi
Reko
Shafiq
Acap

lepas dh tiba skolah kiteoang pown angkut laa tv maseng2 untuk ke tempat yg disediakan berat sioott tv tuh..

masa berniaga , aku x der aku suka merayap..tapi bila aku nk merayap ckit nmpak laa beberapa ekor wonderpets malaysia .. ngek btul ejek aku cam nieyh "ong kedek2" nieyh sebab si flowerhorn larh nieyh bagi aku nickname mata katak hijau .. aku bagi ko mata ikan ko bagi aku mata katak plak kan x per ko..aku engat!! haha

aku pown banyak menyibuk masa orng nk tangkap gambar jer mesti aku ader =P..tapi diorang yg panggil aku dulu..

*p/s:Meera upload gamba aku semua yg ko tangkap tadi aku Nak =D