http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

24 April, 2009

Alamanda Lagi!!

25 april 2009

Jumaat

Hari nieyh aku n the geng gerak alamana lagi ..

mula2 kiteorang plan nk gerak mines tapi aku x dapat pegi sebab mak aku x bagi iku nk wat camner kan .. aku kan mematuhi perintah ibubapa..

Inilah senarai pengikut setia aku:

Aku
Reko
Acap
Shafiq
Wan
Firdaus

Kiteorang pown trus menaiki bas nadi putra untuk ke alamanda..lepas tiba alamanda kiteorang pown pegi laa ke kedai2 baju yg hendak dituju ..

lepas dh bli2 baju kiteorang pegi laaa makan kt rasa ..aku makan nasi ayam jerr aku sederhna jerr x kaya cam korang..

lepas dh abes2 makan kiteorang gerak laa pegi maen token..

lepas dh maen token kiteorang pown masuk laa carefour sebab nk ikut Wan , firdaus ngan geng diorang..

msa kt dalam carefour tuh aku acap reko ngan shafiq pown dh macam orang giler lebih2 lagi aku .. kiteorang maen snap2 gambar ..

kalo korang tengok gamba kiteorang mesti korang gelak

*Gambar akan diupload nnti..*