http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

03 September, 2010

Leaving

Topic 1 :

Hey guys I'm Leaving the school beacause its SCHOOL HOLIDAY woohooo . haha . tapi x lama :( 20 sept dh kena masuk skolah balek , masuk2 trus Trial perghh memang x raya laa aku taun nieyh . ohh great !



Sebelum Berakhirnya sekolah , sekolah ade buat kenduri khatam qur'an and then buat sambutan menyambut aidil fitri , taun nieyh dpt duet raya kowt! yeahh kaya gak skolah 11 (1) nieyh bagi 3 ringgit setahu aku agak kedekut skit skolah nieyh , sampai orng pakai stokin warna hitam pown kena rampas nmpk x betapa desperate gile skolah nieyh . haihh tapi nevermind skolah 11 is the best school I've ever stay!

Topic 2 :

Hey2 Ramadhan is leaving us ! sekejap x sekejap hari berlalu , sedar x sedar dh 5 hari yang terakhir ramadhan dh sekarang . Ramadhan tahun nieyh aku lebih better dari ramadhan tahun2 yg lepas dan ramadhan yang akan datang akan menjadi lebih baik daripada ramadhan yang sekarang . Insyaallah jika Allah S.W.T. masih mengizinkan kita menerima bulan ramadhannya .

Ramadhan is leaving and Eid fitr is coming ! Hampir keseluruhan rakyat malaysia akan rasa gembira dengan datangnya kedatangan aidil fitri namun tidak bagi ulama' dan orng2 mukmin , mereka begitu sedih untuk meninggalkan ramadhan .

Habis bab dakwah :P . Hari Raya Aidil Fitri juga haruslah disambut dengan gembiranya kerana kita telah berjaya melawan nafsu ketika sedang berpuasa .

Baju raya confirm semua nk lawa2 jerr kan? of coz semua mesti nk nampak cun , hensem . haha setiap taun abes duit makbapak tapi x perla kita semua akan membesar dan lepastuh dh x guna dh duit makbapak lepasnieyh guna duit sendiri jerr beli persiapan raya .

Siapa balik Johor angkat kaki! haha taun nieyh aku raya Johor , budak2 kelas aku pown ramai raya Johor taun nieyh , puaahh femes kowt johor woo! haha.



*Maafkanlahh aku sekiranya tahun ini aku ade terkasar bahasa , buat salah dan lain2 . memang aku mengaku laa tahun nieyh memang bnyk aku buat salah kt sesetengah orng , so forgive me okey :)

Last But Not Least SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI ;) have fun .


*Dengar laa skit! lagu nieyh femes kowt dari 1986 sampai laa sekarang , lama x lama.

P/S : Aku masih mencari muka elina nieyh waktu skang tapi still x jumpa , haha saje je nk tengok sebab waktu kecik lawa , nk tengok gak waktu besar :) hee.