http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

07 November, 2009

seriously i have fun Yeah!

6 november 2009

jumaat . exam pown dh abes so seriously lepas exam macam biasa untuk semua student pown enjoy laa..

so aku,capiq n acap pown gerak laa alamanda untuk hilangkan stress yg ader sebelum nieyh disebabkan exam yg gile2 susah

so kt alamanda kiteorang enjoy n buat perkara gile seperti biasa . x tengok wayang sebab kumpul duit untuk crite 2012.

7 november 2009

hari nieyh birthday besties aku . besties kerr? bolehla.dye slalu support aku dye slalu tolong aku dye slalu ikut aku ponteng sembahyang dye slalu majal aku n kalo nk taw dye nieyh budak pandai x sia2 aku ade kawan macam dye

bapak banyak aku puji ko.

so disini aku nk ucapkan selamat hari jadi laah untuk ko

siapa ko? the answer is reko or his real name Muhammad Nazirul Asyraf


this is reko if u all want to know

reko tuh nickname yg diberi oleh ustaz sebab x ingat nama dye so senang panggil reko jerr lagipun dye dulu duduk jalan reko

tadi ader bbq kt rumah dye maybe untuk sambut birthday dye kowt tapi dye x nk sambut dye ckp macam budak2 . yerla reko . saper yg dijemput tapi x dtng memang rugi laa makanan best2 kowt tadi . aku dtng awal untuk tolong dye masak baik x aku =P

thats all for today