http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

21 August, 2009

Event !

20 august 2009

pada hari khamis telah berlangsungnya satu birthday party di belakang rumah aku yg agak menggempakkan..

selepas habis sekolah diorang semua gerak laa ke rumah aku so senang trus sambut birthday party tuh..kesemua makanan2 ditarukkan di pondok belakang rumah aku..

bila semua orang dh sampai bermulalah party tersebut..kiteorang mulakan party dengan tiup lilin untuk saper yg punya birthday then aku , reko , yoi , n akmal dh plan nk baling tepung dengan telur dekat diorang semua..

so aku pown cepat2 laa koyakkan paket tepung then tiba2 akmal rampas tepung tuh n baling kt semua orang dan bermula lah perang tepung .. dan kiteorang yg ader telur pown baling lah kt fatin ngan meera tapi kena fatin jerr..haha..memang hanyir lahh bau telur tuh..



(birthday boy n birthday girl)

lepas dh habis tepung ngan telur kiteorang semua pown makan lah kek .. sedap ohh kek dye .. bila tengah2 makan pulak terjadilah celet2 kek habis semua muka
kena kek bercampur tepung ..

(peminat2 aku)


(photoshoot)

lepas dh bersihkan diri sendiri semua orang balik laa macam biasa ke rumah masing .. aku ngan shafiq pegi main bola seperti biasa..

21 august 2009

lepas sembahyang jumaat aku,shafiq,amad,reko n haziq gerak laa alam tapi aku,reko n shafiq plan nk tengok wayang so amad n haziq pegi laa tempat lain

kiteorang tengok cerita




agak menarik dan kelakar cerita dye..

22 august 2009




salam ramadhan to all =)