http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

24 July, 2009

my shiny day

23 july 2009

okeyh firstly memang harituh x blaja langsung laaa semangat nk jumpa fadzilah kamsah punya pasal kan..mula2 semalamnya cikgu dtng klas aku dye ckp saper nk pegi dengar ceramah fadzilah kamsah bagi nama cikgu nk 5 orang jerr..aku dh angkat tangan dh pastuh tiba2 budak2 pompuan trus lari kt cikgu nk ambik borang..aku x dpt pergi ..

then esknya budak laki klas aku yang pergi tuh telah dipilih untuk titian kasih so aku pergi laa kt cikgu nk gantikan kawan aku tuh..selamatlah dpt..aku pergi nieyh ader sebab..sebabnya ialah firstly x nk amik exam BM pastuh malas blaja baguskan aku..

then bergerak laa semua pelajar yang terpilih menaiki bas.. wakil sekolah kowt..benda alah tuh diadakan dekat parcel E bangunan jakim tuh..bila dh tiba sana dengar laa fadzilah kamsah punya ceramah best ohh ceramah dye klaka giler tajuk ceramah tuh ibu bapa lestari pemangkin ummah tapi banyak giler topik yg x berkaitan masuk..memang best laa fadzilah kamsah x sia2 aku pergi ..

bila dh2 abes semua2 tuh balik laa banyak kawan aku jumpa arituh budak 16 ader dtng gak ..sebenarnya event yang sebenarnya ialah pelancaran bas mabims tapi x gempak sangat lahh..

*kerja gila kiteorang*




lepas dh balik kiteorang stay kantin jerr malas nk masuk klas biaserlah pelajar cemerlang..bila dh balik baru lah jumpa member then balik sama2

dlm pukul 3.30 aku,reko,acap n shafiq siap2 laa nk gerak alam then singgah dulu rumah reko sebab aku nk taruk beg dulu kt rumah dye sebab malam tuh aku nk tido rumah dye temankan dye .. bila dh siap2 semua gerak laa pergi alamanda..

kt alamanda macam biaserlah buat kerja gila kiteorang tangkap2 gamba macam orang gila then dlm pukul 6.20 tengok laa wayang citer Harry Potter The Half Blood Prince best ohh citer tuh kesian professor dumbledore mati tapi citer tuh tergantung x abes lagi laa..diorang tengah cari horcrux yang sebenar..



biler pukul 9 malam abes laa citer tuh then kiteorang balik laa macam biaser aku ngan reko pon gerak lah rumah reko .. amad dh tunggu kt depan rumah sebab reko pon ajak amad tido umah dye kt rumah reko kiteorang masak laa sebab nk makan punya pasal lapar sangt kowt..bayangkan lahh kiteorang 3 masak..dlm pukul 12 lebih kiteorang tido laa..

esknya pukul 6 pagi kiteorang siap2 laa bapak awal siot .. then gerak laa skolah naik bas macam biaser..