http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

12 July, 2009

Meet up Hang out

12 july 2008

okeyh firstly hari nieyh paling penat untuk aku kowt..

awal2 pagi tadi aku dh bagun pukul 7 aku bangun mandi n siap2 lepastuh gerak rumah shafiq untuk pegi main futsal kt depan petronas sebab reko n amad ajak..

lepas dh tiba kiteorang main laa futsal macam biasa .. then aku n shafiq pown balik laa jln kaki..

lepastuh dlm pukul 1 lebih aku pown terbangun dari tido biaserlah main futsal bapak letih..bila aku bangun jerr baru jerr aku teringat yg semalam budak ipoh ajak aku pegi alam pukul 1 tanpa buang masa aku pon siap2 laa..lepas dh siap2 aku call shafiq then turun untuk tunggu bas..

agak2 lama turun bas ader satu kereta putih yg agak buruk dtng kt arah aku n shafiq .. aku ingat dye nk tanya jalan rupa2nya orang yg kt dlm kereta tuh junaidi kawan lama klas aku dulu dye dh pinda teknik setapak .. pastuh dye nk tumpangkan kiteorang , kiteorang pown dlm keadaan was2 pown tumpang jer laa ..

dlm perjalanan pegi alamanda tuh hati aku berdegup kencang sebab junaidi laa bawak kereta laju sngt dhlah x der lesen laju plak tuh memang aku takutlah..by the way thnx laa sebab anta kiteorang pegi alamanda dengan cepat skali..

bila dh tiba alamanda aku pown call laa kawan lama aku tuh diorang ckp diorang kt bowling..kiteorang pown trus laa gerak bowling..bila dh jumpa tuh aku pown trus laa pegi kt diorang sebab bapak arhh lama gila kowt x jumpa ..

lepastuh kiteorang semua pown gerak laa untuk jalan2 yg aku kenal cuma ader 3 orang jerr iaitu fasharul,khairul n imran yg lain semua budak yg aku x knal..

bila jalan2 jerr tiba ader plak minah pompuan yg aku kenal muncul iaitu sharifah so yg aku kenal dtng ader 4 orang iaitu:

1.Fasharul
2.
Khairul
3.
Imran
4.
Sharifah

then aku fasharul khairul n imran pown lepak2 laa kt mana2 ..

-antara gamba2 sebagai kenangan =)*

*click untuk melihat lebih besar trima kasih =)*

lepas dh abis lepak kiteorang balik laa kt tempat bowling sebab cikgu diorang masih main bowling kt situ bapak semangatkan..

bila sambil tunggu cikgu kiteorang borak2 laa aku,fasharul,khairul n sharifah boringlaa katekan cikgu syok main bowling ank murid buat bodo jerr..

lepas cikgu diorang dh abes main diorang pown balik laa ..pastuh aku n shafiq pown balik laa gak.