http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

10 July, 2009

2 Years Could Change My Life

This is My promise

it is true just 2 years could or maybe change my life..

cuma tahun nieyh dan tahun depan jerr aku berada di alam persekolahan jadi aku kena sacrifice hidup aku blajar bersungguh-sungguh..

sesungguhnya SPM akan menentukan haluan hidup kita samada sambung belajar di university metrikulasi or others ataupun nk jadi cleaner tepi2 jalan kt putrajaya nieyh..walaupun aku taw aku berada di kelas yang agak kebelakang..tapi itu bukan halangan untuk aku atau semua yang lain dari kelas belakang untuk berjaya..

dan sesungguhnya ini akan menjadi perlawanan hebat antara diri aku dan nafsu dan syaitan dlm diri aku..

by the way aku nk minta maaf kepada sesiapa yg aku pernah buat salah..walau sekeras mana aku belajar kalau buat salah tidak berguna juga..

Fokus ialah tujuan aku sekarang..


SPM : x saba aku nk jejak kau .. target aku harap menetapi kehendak aku..highest is my promise

remember that..

Now i'm exclusively totally DIFFERENT