http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

06 May, 2009

Wad

7 Mei 2009

arinieyh aku kuar wad ... best gilerr laa syiall ..lama btul aku x updated blog tongoi nieyh ngan on9 MS.

aku nk korng taw ckit laa jln citer idup aku :

so start laa citer ..hari rabu balek skolah minggu lepas aku balek cam biaser ke umah..masa aku balek tiba badan aku tiba lemah sangat ..

so biler sampai umah subjek aku terus baring jerr laaa..

malam tuh aku ayat2 mak aku x nk pegi skolah..aku taw aku jahat relax sudeh..khamis tuh aku pon stay jerr laa kt umah cam orng giler..x taw nk wat aper..

demam aku x kurang2 jugak sampai malam khamis tuh aku pown dh nk pengsan..tapi tetap tido jugak..

keeseokan harinya jumaat skolah pown cuti ..hari pekerja..demam aku x berhenti2 jugak ..degil btul demam aku nieh ngok btul..dalam pukul 8 malam bapak aku bawak pegi klinik LITA ALIS ..sebab nk confirmkan aku nieyh sakit aper..

lepas dh berpot pet2 ngan doktor tuh ..doktotr tu pown bagilataw aku nieyh suspek denggi..dye bagi ubat demam pening ngan tekak jerr..

isnin pown berlalu , demam aku x elok2 gak .. so mak aku trus bawak gi hospital pegi check darah ..first time kowt aku gi amik darah..hek elleh x der laahh sakit amik darah cam kena gigit semut jerr..

lepas dh amik darah ..doktor tuh pown bagi laa ubat dye ckp esok dtng lagi kita check lagi *selamat doktor tuh lawa*

selasa pown aku datang laa lagi kerr hospital putrajaya dan ponteng lagi laa ker skolah..lepas amik darah doktor tuh kata:

Doktor:platelets darah awak tinggi masuk wad yer?

Aku:(ngah berpikir)mmmm...okeyh

nie lah firts time aku masuk wad dalam idup aku..x caya ? suka hati korang larh..

aku pown naek larh tingkat 4 wad 4A katil no 12..

sampai ati korang x jenguk aku..x per..haha

dlm wad tuh ader 3 pakcik umur dalam lingkungan 50-90 taun aku sorang jerr 16 taun hehehe..

nurse kt situ lawa2 ..aku x tipu ..

itu sajalah jalan citer aku di wad..lepas tinggalkan wad aku rasa rindu pulak dekat2 nurse2 doktor2 ngan pakcik2 yg suka memekak tengah malam..haha..aku duk wad 3 hari jerr pown.