http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

23 April, 2009

First Time Bermalam kt Flat putrajaya

Semalam iaitu 22 april 2009 hari rabu aku tidur kt umah acap rahman kt flat presint 11..

Gilerr tinggi baii umah dye tingkat 16 .. dh lah aku gayat ..

So malam tuh pukul 8.30 aku gerak lah pegi umah acap tuh dengan pengikut setia aku =P

Masa tuh yg lepak kt umah acap ada 7 orang iaitu:

1.Acap
2.Fizi
3.Shafiq
4.Epah
5.Wan
6.Firdaus
7.Saufi

kiteorang tengok2 citer jerr waktuh tuh sebab dh x der benda nk buat ..

Lepas pukul 10 lebih jerrr Wan,Firdaus n Saufi Pown balik lah umah diorang ..

Yang tinggal kt umah acap skang Aku,Acap,Shafiq n Epah sebab kiteorang tido umah acap nk temankan kan acap sebab parent dye gi holiday kt sabah.

Kat umah acap tuh aku punya laa x dapat tido .. dengan TV terbukak Shafiq pulak dh tido .. awal btul shafiq tido.

AKu , ACAP , n Epah pown memekak laa pasal artis2 yg dlm TV masatuh ..merepek btul kiteorang .. ckp yg bukan2 jerr kesian artis tuh..

Jam dh 1 lebih .. aku pown trus sarung selimut .. biar jerr epah ngan acap memekak lagi..

Aksi2 kiteorang masa tido kt umah acap :

Aku:aku baek jeerr masa tido x yah amik taw ..

Acap:Dye tido paling lambat sebab on9 Mylife dye ..

Shafiq:Dye tido paling awal .. sopan gilerr lah tido dye kalo korang tengok..

Epah:Gilerr larh dye nieyh dengkur dye klah bapak aku punya dengkur..aku asyik terjaga jerr sebab x tahan dengkur dye .. ngek btul epah..


Keesokan harinya .. Shafiq ngan EPah pegi balik umah diorang balik sebab nk siap kt umah diorang..

Aku n ACap stay kt umah jerr..lepas dh siap2 semua kiteorang pown gerak larh turun bawah sebab nk pegi skolah ..

Acap x buatkan au sarapan pown x perr ko acap..aku ingat ko..

Lepas dh semua berkumpul di umah shafiq kiteorang pown gerak larh pei skolah dengan berjalan kaki..

first time kowt aku pegi skolah jalan kaki..