http://i391.photobucket.com/albums/oo354/limelight-drive/Various%20Mood%20Buddies/icon_domokun.gif http://i235.photobucket.com/albums/ee146/VLuknow/icon_domokun.gif

18 April, 2009

Alamanda!

17 april 2009

dalam pukul 3.30 kiteorang gerak menaiki bas nadi putra punya laa lama menunggu bas dari 2.30 .. 1 jam menunggu bas punya pasal..yg ada dalam bas waktu tuh aku,shafiq,acap,wan,firdaus,akmal, dan iqbal

nazirul or reko kt bangi ikut bapak dye buat aper ntah ..

senarai2 pengikut aku yg setia :
Fizi or Aku
Shafiq
Acap
Wan
Firdaus
Akmal
Iqbal
Nazirul or Reko


lepas tiba kt alamanda kiteorang gerak laa masuk dlm pastuh shafiq belek2 nset dye pastuh dye ajak kiteorang temn dye jumpa BEST dye Nadhirah

Lepas dh borak2 ngan Nadhirah kiteorang pown tengok2 baju n kasut2 yg ada kt dekat malaya distro n lifestar lepastuh reko pown muncul..lepas tuh kiteorang pown gerak laa pegi teman akmal ngan iqbal sebab diorang nk maen bowling ..

lepas anta teman diroang kiteorang pegi laa mencekik kt RASA diorang jerr makan aku x makan .. biaserlah keje aku kan mengpow makanan orng..masatuh pulak terjumpa laa si Zaty ngan kakak dye yg baru lepas bli nset .. zaty pown menunjuk2 nset tuh bajet jerr bukan nset dye pow nset kakak dye...

pastuh kiteorang gerak laa wayang nk beli tiket nk tengok citer jgn tegur cum 4 orag jerr tengok citer tuh iaitu Aku,Acap,Shafiq n nazirul or reko..yg laen aku ajak banyak jer alasan diorang duit x der larh .. sebenarnya penakut cakap jerrlaa..

Aksi2 Kiteorang kt Wayang tuh:

Fizi:Aku tkut gilaa waktu tengok citer tuh..aku jerit gila2 bila antu tuh kuar cuak dowh..pastuh au buat laa lawak ckit sebab antu tuh bernafsu kelakar gila sebab antu tuh cuba nk ngorat ustaz tuh bongok punya antu..orng blakang aku suruh aku diam plak waktu tuh..sukahati aku larh aku nk jerit kerr nk buat lawak kerr bukan nyerr wayang tuh tempat bapak korang..



Acap:Dye lagi laa penakut .. tapi dye jugak yg ajak tengok citer nieyh..harap jer muka ensem tapi penakut..abes duit jerr ..


Shafiq:Nk cover macho punya pasal dye buat2 x takut tapi topi dh tutup muka dh..buat menguap tapi nk tutup mata .. dh lah shafiq aku taw ko pown takut..


Reko:Dye dh tengok cite nieyh boleh citer lah..tapi aku nk ucapkan terima kaseh waa reko sebab belanja aku popcorn ngan air ..


Lepas dh tengok citer tuh kiteorang pegi laa karoeke plak .. akmal ngan iqbal pown dh blah..masa nk masuk karoeke tuh firdaus plak tepon sebab nk join kiteorang gak..kiteorang nyanyi 2 lagu jerr sebab yerr lahh dh pokai nk wat camnerr..


Lepas dh abeh memekak kt karoeke tuh kiteorang pegi laa men token kejap..aku sebenarnya nk balek dh sebab dh pukul 7 lebih biaserlah muka baek,suci,jernih cam aku mana boleh balek lambat tapi kawan punya pasal aku stay la kejap..


lepas dh abeskn duit kt token kiteorang pown dh macam orng giler x taw malu maen2 snap gamba .. jakon btul kiteorang nieyh..pastuh acap ngan reko pown nk balek sebab makbapa diorang dh tunggu kt luar..


lepas dh bosan kiteorang pown gerak laa nk tunggu bas .. lepas tunggu bas yg agak lama bas pon sampai ..lepas tuh balek lah sumaorang ker rumah sendiri..


*P/S:Best Giler larh keluar ngan korang .. syg gila larh suma kwn2 aku =D.